Mojih 360 dana kroz zapis jednog trenutka

Moje ovogodišnje putovanje se nastavlja na prošlogodišnje, stoga ću vam u  ovom linku najprije podijeliti sve ono što sam zapisala prošle godine pred Silvestrovo.

A sada, u stilu prošlogodišnjeg pisanja, samo kratka obavijest, da smo moj suprug i ja ove godine proslavili  Srebrni pir! Nije mala stvar, ne!

Božićno stablo u Etnografskom muzeju u Splitu

Ove godine bih mogla bilježiti svoja čuđenja, jer zamislite - pred mirovinu dođete u situaciju da čak dva puta pišete svoj životopis. Prvi put sam ga predala sa velikim uzbuđenjem, jer sam shvatila koliko me vole i cijene kolege i prijatelji iz mog omiljenog muzeja, svi znate kojeg!!!

Veseli me i to što sam ove godine mogla svećano završiti Godinu Marka Marulića sudjelovanjem u manifestaciji Noć knjige, tako da je ono što sam prošle godine započela i organizirala, ove godine poprimilo jednu novu dimenziju. 

Taj moj projekt je i kasnije u listopadu doživio uspjeh i zanimanje, budući me gospođa Nansi Ivanišević i ove godine pozvala na manifestaciju Dani baštine i turizma za mlade 2022. Prošle godine je zbog epidemioloških razloga moj program bio otpao.

Veselim se što sam kroz proteklo vrijeme susretala drage ljude, što sam imala priliku spoznavati, upoznavati, darivati i dijeliti!

Ah, da - rekla sam vam kako sam ove godine dva puta pisala svoj životopis!!!

Drugi put je to bilo za projekt kojeg sam osmislila za moj grad Rab na otoku Rabu! Veselim se vremenu koje dolazi, a o tome što sam osmislila, možete pogledati OVDJE.

Lijepo je pozdravljati se sa jednom godinom, jer znamo da smo prevalili još jednom nekih dvanaest uzbudljivih mjeseci života i stekli nova iskustva i možda žar za dalje.

Mene ispunjaju moja putovanja, sve ono što na njima vidim, sve osobe sa kojima se na toj stazi puta nađem, a uvelike se divim svim onim starim putopiscima koji su nas nekada promatrali i proučavali.

I tu smo opet u stilu prošlogodišnjeg pisanja i završetka godine, jer sam kroz ovu 2022. godinu objavila svoj članak Putovanje po Dalmaciji - Od Grand Toura do Storytellinga kojeg sam koncem prošle godine u vidu preliminarne prezentacije bila predstavila svojim baštinskim kolegicama iz Interpret Europe.

I, da, znate li što ima nova?! Ponovo slikam i sudjelujem u Napretkovim izložbama, počevsši od ovogodišnje Božićne izložbe u Sarajevu!!!!

Dragi moji, jako sam sretna što ste se našli na mom putu i obogatili me kroz proteklih 360 dana! Ova godina koja dolazi neka nam donese puno mašte i kreativnosti, sigurnosti i rada, mira, radosti, zdravlja i slavlja.

Sretan Božić i Nova godina

Vaša Darka



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

London za početnike

Manneken-Pis i naše hrvatsko blago

Stara stanica - postaja koja povezuje svjetove