Putovanje koje obećava

Krenula sam jutros pravac sjevera iako je bura svojim orkanskim udarima zatvorila promet na dva mjesta kojima sam od Splita prema Svetvinčentu morala proći. 

No, budući sam ispekla zanat putovanja po Dalmaciji u vrijeme bure, tako sam dobre nade i volje krenula na taj put. Nisam se htjela penjati na Dugopolje, jer i oko Klisa zna bura toliko zanovijetati da nam sasvim uspori put do autoputa. Otišla sam sve do Plana, pa autoputem do Skradina, gdje sam opet sišla i nastavila putem arheoloških nalazišta preko Kistanja pa sve do Gračaca. Lijepo je proći pored Bribirske glavice i Burnuma koji se sasvim lijepo vide pored puta. 

E onda sam autoputem do izlaza za Senj pa uz more prema Rijeci i dalje kroz Istru.

Bura je veličanstvenom snagom dizala more i miješala boje neba, mora i kamena kvarnerskih otoka. Sve je to bilo toliko lijepo da sam poželjela svako malo stati.

I onda, da li već od umora ili nepažnje, sasvim krivo čujem upute Google sekretarice koja me stala voditi u istarske visine. Promislila sam, ne može to biti tako, ali sam odlučila vjerovati toj svojoj “prijateljici” i onda na vrh svega došla u Paz. U grad kao iz bajke u koji ću se sigurno nekada vratiti. 

Nisam se željela zaustavljati jer je već bilo kasno, a htjela sam još za dana doći na svoje odredište. Tek sam si priuštila dvije sekunde zaustavljanja pored puta kako bih napravila jednu fotografiju grada u koji sam došla misleći da sam zalutala putem prekrivenim od lišća i pokoje grane koju je vjetar dopuhao.

Paz by Darka

Još za dana sam stigla u Žminj, sunce je zlatno obojalo stari grad. Da sam to uslikala ne bi bilo niti sjena onome što mi je priroda priuštila svojim svjetlucavim sjajem.  Znate li za ono, što ne uslikate, pamtite još i više!

Eeee, ali Svetvinčenat je bio već prekriven mrakom kada sam tamo stigla. Veselim se sutrašnjem danu i vizurama koje će se pokazati na suncu. 

Kaštel Morosini Grimani by Darka

Večeras je sve izgledalo kao iz bajke. Vjetar je i dalje puhao, a u dvorcu topla dobrodošlica istarskih domaćina, divno društvo ljubitelja baštine! 

Stigoh ja na svoju destinaciju, na prvi Nacionalni forum interpretatora baštine!




Darka



 
 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

London za početnike

Manneken-Pis i naše hrvatsko blago

Stara stanica - postaja koja povezuje svjetove