Naše malo Velo misto - Split i njegova ruralna arhitektura i običaji

 


Povodom međunarodnog dana turističkih vodiča osmislila sam i internetskom vezom javno provela kolegice i kolege ovom turom koju sam kasnije stavila i na YouTube.
27.09. obilježavamo Svjetski dan turizma, pa mi se čini kako ova šetnja može poslužiti od obljetnice do obljetnice, jer ispunjava očekivanja svih onih koji žele saznati još nešto o našem svjetski poznatom gradu koji je uvršten i u UNESCO-vu baštinu, no ja se ovdje šetam pored te baštine, pored palače iz koje je izrastao grad, a naravno zato što želim pokazati još ono ruralno što Split čuva, a nadam se da će čuvati i ubuduće.
Split je grad svjetske baštine, naše baštine i prepun je iznenađenja.
Ovdje dijelim Video koji je direktno snimljen dok sam vodila kolegice i kolege preko online FaceBook veze sa moje FaceBook stranice Unterwegs in Kroatien, početak je nažalost malo bučan zbog prometa, no od trenutka kada uzimam telefon, pa time i mikrofon u svoje ruke, zvuk je odličan. Ako vam previše smeta, preskočite taj početni uvod.
Što se još na ovoj stranici nalazi, također je jedno vođenje preko interneta i moje gore navedene FaceBook stranice, a koje sam isto kasnije stavila na svoj YouTube kanal. Ovo je vođenje snimljeno na engleskom jeziku, a pokazuje vam sve ljepote našeg splitskog Etnografskog muzeja. Vođenje je nastalo povodom obilježavanja 110. godišnjice postojanja ovog muzeja. Iako se muzej nalazi u palači iz koje je potekao grad, a što nije predmet moje sadašnje teme i on je također dio UNESCOve baštine, no zbog dijela svoje muzejske građe i nekih odlika arhitekture koje ovdje vidimo, vođenje sasvim odlično odgovara uz ovu objavu o našem malom Velom mistu.
Uživajte!

 Stara kovačnica




Tekst i fotografije: Darka


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

London za početnike

Manneken-Pis i naše hrvatsko blago

Stara stanica - postaja koja povezuje svjetove